بی کسی
ღموج درياღ


دلي که از بي کسي غمگين است،هر کسي را مي تواند تحمل کند.هيچ ﮐس بد نيست.

 
دلي که در بي اويي مانده است،برق هر نگاهي جانش را مي خراشد.


اما چه رنجي است لذت را تنها بردن و چه زشت است زيبايي را تنها ديدن و چه بدبختي آزار دهنده اي است

تنها خوشبخت بودن! 



در بهشت تنها بودن سخت تر از کوير است .....



نظرات شما عزیزان:

ميثم
ساعت21:07---18 تير 1391
تلختـــــــرین جملـــــــه : دوستت دارم اما...
شیرین تـــــــرین جملـــــــه : ...اما دوستت دارم
به همین راحتی جابه جایی كلمات
زندگـــــــی را دگرگـــــــون میكنـــــــد.....!


negin
ساعت14:56---7 تير 1391
salaaaaaaaaam aziiiiz vebe tooopi dari age dost dashti linkam kon o biay khabar bd ke linket konam
misiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii


باران
ساعت23:33---1 تير 1391
و من از تمام آسمان یك باران را می خواهم



و از تمام زمین یک خیابان را



و از تمام تو یک دست



که قفل شود در دست من ...!!!
بهم سر بزن


کلبــــه تنهـــــایی!!!
ساعت7:33---31 خرداد 1391
گاهی ارزش یه لحظه رو وقتی میفهمی که واست تبدیل به یه خاطره شده...

farzaneh
ساعت9:58---29 خرداد 1391
عید مبعث مبارک یه سر بزن آپم دوست عزیز

کلبــــه تنهـــــایی!!!
ساعت21:57---28 خرداد 1391
ایمان آوردم به اینکه



مثل آواز دهل شده ام برایت...



از دور شنیدنم را خوش داری!!



می روم



تا دورترین نقطه دنیا



شاید تو صدای دلخواهت را بشنوی!


فرانک
ساعت14:42---24 خرداد 1391
بر تمام قبرهای این شهر بوسه بزن

شاید به یاد بیاوری کجا مرا جا گذاشتی!

من در تنهاترین قبر این شهر خفته ام.

صدای کلاغ ها را می شنوی؟

دارند برایم فاتحه می خوانند...


farzaneh
ساعت9:18---24 خرداد 1391
سلام دوست عزیز امروز یه مهمونی داریم از شما هم دعوت میکنیم با اومدن و نظر دادن مهمانی ما رو نورانی تر کنید
با سپاس فرزانه


hesam
ساعت8:15---24 خرداد 1391
سلام دوست عزیز و گرامی خسته نباشید وبلاگ شما بسیار عالی هست مطالب های خواندنی هم داره من شما را با افتخار به وب دعوت می کنم امید وارم که عضو شی و در نظر سنجی ماشرکت کنی راستی نظرت رو برام بنویس
www.hesamblog.loxblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:بی کس ,دل تنها,غمگین,ناراحت,بهشت,عکس غمگین,عکس ناراحت,انتظار,کویر,سخت,بدبختی,ازاردهنده,ساعت 6:41 توسط باران| |


قالب وبلاگ : قالب وبلاگ

 آپلود عکس - شبکه اجتماعی فیس نما - قالب وبلاگ